Go.Flow.Coach

Szerelem.

2019. április 15. 11:04 - Boldizsár Ági

Szerelem? Szerelem. 

Van az a szitu, amikor az összetalálkozásból szerelem lesz. Elsőre. Nincs semmi kérdés. Nincs kétség. Tudod, hogy amit ad neked, az jó, hasznos. Persze az sem árt, ha nyitott vagy. És, amikor megengeded magadnak, hogy hasson rád. 

És nincs szükség szavakra, mert az illatával is meggyőz. Engem mindenképpen meggyőzött.

Kibontottam az első csomagomat, kivettem az első 5 ml-es üvegcsét, megillatoztam, és tudtam. Tudtam, hogy amiket előzőleg olvastam róla, amiket korábban hallottam róla, az egyszerűen tényleg így van. Hatott az érzékeimre. Hatott rám. Hatással volt éppen arra a fájdalmamra, amire használtam. 

Használom a görcsbe megfeszült váll-és nyak izmaimra, használom a fogaimra. Használom a mellkasomra, hogy biztosítsa a szabad és könnyed légzésemet. Használom vízbe, hogy ízesítse azt és tisztítson. Használom a nyugodt alvásomhoz, használom reggelente, hogy irányba állítson, és használom, ha egy pici belső napfényre - boldogságra van épp szükségem. Használom a kiegyensúlyozottságom elérésére, használom a cica karmolásra a kezemen. 

Ez nemcsak egy szimpla illóolaj. Ez szerelem. 

doterra2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://goflow.blog.hu/api/trackback/id/tr4414764780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása